التخطي إلى المحتوى الرئيسي

العدية وكل سنة وانتوا طيبين


اهلا اهلا بالعيد
مارحب مرحب بالعيد

كل سنة وانتو طيبين
وعقبال كل عيد

اولا ايه رايكم في الصور
اكتر حاجة ممكن تعبر عن الموضوع

ياه العيد قرب كتير انا مش مسدئة خالص

اخيرا هنلبس هدوم جديدة

هنروح نجيب الخروف
وهنهرب منو واحنا خيفين
انا بحب رحت الخرفان اوي
وبحب اتفرج عليها وها بتذبح انا اصلي شريرة اوييييييييي

هههههههههههه

مين مش هيشتري الخروف

طب بلاش مين المش هيلبس هدوم جديدة

اهم حاجة ان كلكو تعيدو عليا
انا مليش دعوة ممك تبعتوها بالبريد السريع

هههههههههههههههه

المهم

لا استنوا ابل ما نخش في المهم

هتعيدو عليا بكام
دالكلام ده اهم من اي كلام تاني
انا عن نفسي ممكن ادي لكل واحد فيكوا
وده طبعا هيكون كرما زيادة مني
يعني ممكن كل واحد ياخد
10 قرش
هههههههههههه
بتهيالي ان ده اكرم حاجة ومحدش هيدفع اكثر مني
ولو اي حد معترض هزودلو شوي
ممكن اديه 5 قرش
مش كده كويس


هه هه هه هه هه هه


يلا بقى نخش في المهم
ايه ده انا قلت كل المهم فوق
خلاص بقى
كل سنة وانتوا طيبين ويرب تنبسطوا كلكم في العيد



أه لسة في حاجة
انا مستنية تعليقتكم واهم منها العديات


هههههههههههههههه

تعليقات

‏قال جنّي
السلام عليكم

عيدك سعيد .. وحلال عليكي العيدية ربع جنيه بحالو ..

وانتي خها تديني بريزة يبقالك 15 قرش ..

يلا ياست اتشبرقي ولا يهمك

سلام
‏قال شوية قهوة
جنى :
عيدسعيد علينا كلنا يا رب
وكل سنو وانت طيب
وبعدين انت كدة تلعط اكرم مني
مينفعشكده
عموما حلال علينا احنا الاثنين
‏قال yoyeta
كل سنة و انتى طيبة و بعودا الايام
و ان شاء الله العيد ده يكون احلى عيد عليكى و تعيدى و تلبسى الهدوم الجديدة
و تصلى صلاة العيد و بعد كدة تشوفى الخروف و هو بيدبح و بعد ده كلوا تكلى الفتة باللحمة .....ههههههههههه
و يلا انا هكون مبذره حبتين و هديكى 50 قرش عدية تصورى
يلا بقى فين عديتى انا..؟
‏قال mohamed ghalia
كل سنة وانتى طيبة
عييد مبارك عليكى
ربنا يسعدك دايما
كل عيد وانتى إلى الله أقرب
تحياتى
‏قال Kiara
كل سنه وانتي طييييييبه

وهجيب بقي بال10 قروش مصاصه بالبرتقال

ودي تبقي عديتي
‏قال العراف
كل سنه وانت طيبه وعيد سعيد لينا اجمعين وعلى الامه الاسلاميه اجمعين
‏قال بنوتة
أيوة بما ان دة كله كلام أنا هديكي 1 جنيه كااااااااامل هه ايه رأيك؟
كل سنة وانت طيبة
كل سنة وانتى طيبة


وادى العدية

120جنيه


كام


20جنيه




والعيد فرحة







ههههههههههههههههه





مستنى العدية


اوك


اوك




بااااااااااااااااااى
‏قال Unknown
كل سنه وانتي طيبه يا جميله
ويعود عليكي الايام بخير
انا جيت اهو
فين اللحمه بقى

انا جبت لبس عيد
:)
ايه يبنتى انتى عاملة البوست عشان تتلمى العدية مننا

طيب ياستى
اولا يعنى الخروف اللى انتى حطاه ده انتى جبتيه منين يابت انتى
سرقتيه من قدام باب المودنة بتاعتى انا كنت ربطاه فى الباب


هموما كل سنةوانتى طيبه


وليكى منى ربع جنيه مصدى قصدى جديد بس لما الم العدية بتاعتى الاؤل
كله عمال يرحب بالعيد ...
ولا واحد مرحب بالريس
بس ليه كده بس...
والله ما نا مديلك عديه ...
كل سنه وانت طيبه وبخير وسلامه ،،،،
‏قال شوية قهوة
القطقوطة الصغيرة:
وانت طسية
ربنا يسمع من فمك وشكرا على 50 قرش الاخدتهم
‏قال شوية قهوة
mohamed ghalia:
وانت طيب وكل عيد ةيعود عليك بكل خير
الهم امين
‏قال شوية قهوة
مولان :
وانت طيبة بس انت ادتي العدية ومدتنيش
انت بتخدي ومبتديش ولا ايه
هههههههه
‏قال شوية قهوة
العراف:
وانت طيب
امين يا رب العالمين
‏قال شوية قهوة
بنوتة :
وانتى طيبة بس ده مش كلام انت بزات انا هاخد منك 1 جنيه
هههههههههههه
‏قال شوية قهوة
رومانس مشاكس:
120 ولا 20 عموما انا هجمعهم على بعض واخصم منهم عديتك واخد الباق
120 +20=140
140-10=130
يعني انا عديتي 130 جنيه

شفتوا يا ناس الكرم
ههههههه
‏قال شوية قهوة
لماضة:
ده انتي شرفتيني
الحمة ابقي خديها من الخروف
ههه
انا كمان جبت لبس العيد
‏قال شوية قهوة
البت المشمشية حلوة بس شقية :
وانت طيبة بس انا زعلانة منك انا مش حرمية انا اخدته ابل ما اخش عندك انت كدة زعلتيني وااااءواااااااااءواااااااااءووووووووااااااااااااااءءءءءء
‏قال شوية قهوة
رئيس التحرير:
مش هعيد عليك عشان انت مش راضي تعيد
ومش هقلك كل سنة وانت طيب


كل سنة وانت طيب
‏قال شوية قهوة
البت المشمشية حلوة بس شقية :
الموضوع اسمه العدية اكيد هكون عملاه عشان الم فلوس ده انا بشقى على 6عيال
‏قال romansy
كل سنه وانتى طيبه
يا بنوته
بتخافى ليه من الخروف
اومال بقى لو شوفتيه بيندبح
هتعملى ايه
العيد دا اجمل حاجه
لانه الانسان بيكون فيه بحب الخير لكل الناس

عديتك بقى
http://nisou2.free.fr/naissance%20bapteme4/tirelire1+.jpg

علشان تحوشى العيديه
‏قال أمل حمدي
كل عام وانت بكل خير يارب

مدونتك جميلة

ربنا يحققلك كل ما تتمني

اللهم امين
‏قال blue-wave
كل سنه وانتى طيبه وبالف خير
‏قال جوجو
السلام عليكم

ازيك ياعسل

كول سنة وانتى طيبة

هبعتلك العديه مع اول حمام زاجل

هههههههههه

عيد سعيد

تقبلى مرورى
‏قال حسن حنفى
كل سنه وانتي طيبه

وعيد سعيد
‏قال DR.HAMAS
كل عام و انتم بخير

معلش بقة جيت ايدى فاضية

بس خدى العيدية دعوتين

ربنا يرضى عنك

و يرضيكى






د.حماس
كل سنه وانت طيبه
وان شاء الله من المتفوقين ومن المميزين
وربنا يسعد ايامك كلها برضاه يا صغيرتى
‏قال قلم رصاص
كل سنة وانتي بخير

تقبل الله منا ومنكم
‏قال حسن حنفى
العيديه

:d

http://www.marciaweddings.com/art/cake/cake12.jpg
كل عام وانتم بخير وصحة وعافية
‏قال العراف
كل عام وانت طيبين عيد سعيد عليكم انا على فكره عايز العديه بص اقولك حاجه احنا نلم العديه من الناس الحلوه ديا ونقسمها ماشى
‏قال شوية قهوة
romansy:
انا بخاف منه احسن بهيج عليا وبعدين انا بشوف الخوف وهوة بيذبح مش بخاف منه والعدية بجد حلوة اوي
‏قال شوية قهوة
ماما امولة :
وحضرتك طيبة شكرا على زيارتك
يا رب امين
blue-wave:
وانت طيب
‏قال شوية قهوة
جوجو:
وانت طيبة ربنا يوفقك الحمام الزاجل فين بسرعة
‏قال شوية قهوة
حسن حنفي :
وانت طيب وعيد سعيد علينا كلنا ان شاء الله
dr.hamas:
وانت طيب واجمل عدية
شكرا على الزيارة
‏قال شوية قهوة
الفقيرة الى الله ام البنات :
وحضرتك طيبة يا رب الهم امين

قلم رصاص & فارس الإخوان:
وانت طيب
الهم امين
‏قال شوية قهوة
حسن حنفي :
شكرا على تكرار الزيارة
العدية حة وجديد
‏قال شوية قهوة
احمد سعيد بسيوني:
وانت طيب وعيد سعيد

العراف كل سنة وانت طيب
بس معلش انا مش موفقة على ااقتراح نا محبش حد يقسمني فلوسي انا لد الفلوس معرفش ابويا
هههههههههه
‏قال شوية قهوة
كل سنة وانتوا طيبين جميعا
ان بقى هعد العديات واجمعهموانشر المجموع في البست الجي
والداني جزاه الله خيرا والمدنيش ربنا يسمحه
‏قال قلم رصاص
كل سنة وانتي طيبة

أدي ياستي 75 قرش بحالهم اهه
يعني ممكن تحطيهم على اللي معاكي وتهاجري تعيشي في احسن مكان في اوروبا

يلاااااااااااا مش خساره
ههههههههههه


مدونتك جميلة
ربنا يوفقك

عيد سعيد عليكي

تقبلي مروري مع 2 كيلو لحمه

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اشعر بالاختناق

الى من اذهب اشعر وكان لا مكان لي في هذا العالم عندما ذهبت لامي لاتكلم معها لم اجدها في المنزل فقررت ان انتظرها وعنما جاءت قلت لها يا امي اريد ان اتحدث معكي قالت لي: تفضلي وعندما بدات الكلام وجدها قد امسكة الهاتف وبدات في الكلام مع صديقاتها فقررت ان اتركها وذهبت الى اخي رايته يلعب قلت له اريد ان اتكلم قال لي تفضلي وعندما بدات بالكلام رايته مشغولا في لعبه فتركته وذهبت ذهبت ابحث عن احد يسمعني ولكنني لم الجد من يسمعني اشعر وكاني اختنق مما بداخلي لا احد يشعر بي سوف اموت خنقا من هذا ............. للاسف عندما فقدت الاب فقدت معه الام وعندما فقدت الام فقدن كل ما في الكون من الصعب ان تكتسب كل شيء لكن من السهل جدا ان تفقد كل شيء في غمضة عين ........................................ حرام بجد البيحصل في فلسطين امتى بقى العرب هيتحدوا امتى هنحرر فلسطين ويكون للعرب صوت في العالم الان لا شيء امامنا سوى ان نقول يا رب يا رب

مر العمر ...

 حاجات كتير بتتغير حوالينا  ناس بتروح و ناس بتيجي  والوقت يمر و الدقايق بتعدي  بين زحمة افكار و توهة  و قرارات لازم ناخدها و قرارات اخدناها  و كان الحياة عبارة عن محطة مترو  و انا واقفة اتفرج  لا عارفة انا في انهي محطة  و لا المفروض اروح انهي محطة  ويوم ما اخد قرار اني اركب القطر  ارجع تاني خوفا من القرار الغلط  ........ ......الى ان مر قطار العمر 

اجدع صحاب

خلصنا مدرسة باقي الامتحانات ربنا يستر عليها عندنا شهر اعتكاف على الكتاب ادووووووووولي ولينا كلنا ربنا يوفقنا اخر يوم رحنا فيه بجد كان يوم جطييييير اتبسطنا جدا وهيسنا على الاخر بس زي ما بيقولوا الفراق وحش هوة وحش بعقل بجد فعلا صحابي هيوحشوني اوي اوي على اد ما انا نفسي المدرسة تخلص لكن مش عيزة اسيب صحابي خيفة السنة الجية منكنش مع بعض لان احنا مدرستنا بتفرق الصفوف كل سنة اكتر صف فعلا حبيتوا في حياتي كنا صف كلنا متعونين كلنا بنحب نعض عمري ما شفت ولا هشوف فصل زي ده ابد بجد هيوحشوني جدا ............. انا نزلة مصر ان شاء الله في الاجازة بس اول مرة في حياتي بجد اكون مديقة اني نزلة مصر حسة ان كل حاجة هناك هتكون نقصاني هسيب صوحابي بيتنا وسريري حتى اقرب وحدة لية مش هتنزل السنة دي حساها هتكون سنة وحشة اوي صحيح انا مش هتاخر كلها شهر ونص بس فعلا هيقصروا فيا اوي احساسي اني مش هشوف الناس البحبهم لمدة شهر ونص ده احساس مديقني جدا مخليني علا طول مش قدرة اركز عيزة اقدي اطول وقت معاهم قبل ما اسافر هما كمان فعلا بجد هيوحشوني اوي اوي توي ............... انتوا كمان هتوحشوني اوي هبعد عن الكمبيوتر لمدة شهر مش