العدية وكل سنة وانتوا طيبين


اهلا اهلا بالعيد
مارحب مرحب بالعيد

كل سنة وانتو طيبين
وعقبال كل عيد

اولا ايه رايكم في الصور
اكتر حاجة ممكن تعبر عن الموضوع

ياه العيد قرب كتير انا مش مسدئة خالص

اخيرا هنلبس هدوم جديدة

هنروح نجيب الخروف
وهنهرب منو واحنا خيفين
انا بحب رحت الخرفان اوي
وبحب اتفرج عليها وها بتذبح انا اصلي شريرة اوييييييييي

هههههههههههه

مين مش هيشتري الخروف

طب بلاش مين المش هيلبس هدوم جديدة

اهم حاجة ان كلكو تعيدو عليا
انا مليش دعوة ممك تبعتوها بالبريد السريع

هههههههههههههههه

المهم

لا استنوا ابل ما نخش في المهم

هتعيدو عليا بكام
دالكلام ده اهم من اي كلام تاني
انا عن نفسي ممكن ادي لكل واحد فيكوا
وده طبعا هيكون كرما زيادة مني
يعني ممكن كل واحد ياخد
10 قرش
هههههههههههه
بتهيالي ان ده اكرم حاجة ومحدش هيدفع اكثر مني
ولو اي حد معترض هزودلو شوي
ممكن اديه 5 قرش
مش كده كويس


هه هه هه هه هه هه


يلا بقى نخش في المهم
ايه ده انا قلت كل المهم فوق
خلاص بقى
كل سنة وانتوا طيبين ويرب تنبسطوا كلكم في العيد



أه لسة في حاجة
انا مستنية تعليقتكم واهم منها العديات


هههههههههههههههه

41 اللي سمعوني:

جنّي يقول...

السلام عليكم

عيدك سعيد .. وحلال عليكي العيدية ربع جنيه بحالو ..

وانتي خها تديني بريزة يبقالك 15 قرش ..

يلا ياست اتشبرقي ولا يهمك

سلام

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

جنى :
عيدسعيد علينا كلنا يا رب
وكل سنو وانت طيب
وبعدين انت كدة تلعط اكرم مني
مينفعشكده
عموما حلال علينا احنا الاثنين

القطقوطة الصغيرة يقول...

كل سنة و انتى طيبة و بعودا الايام
و ان شاء الله العيد ده يكون احلى عيد عليكى و تعيدى و تلبسى الهدوم الجديدة
و تصلى صلاة العيد و بعد كدة تشوفى الخروف و هو بيدبح و بعد ده كلوا تكلى الفتة باللحمة .....ههههههههههه
و يلا انا هكون مبذره حبتين و هديكى 50 قرش عدية تصورى
يلا بقى فين عديتى انا..؟

mohamed ghalia يقول...

كل سنة وانتى طيبة
عييد مبارك عليكى
ربنا يسعدك دايما
كل عيد وانتى إلى الله أقرب
تحياتى

مولان يقول...

كل سنه وانتي طييييييبه

وهجيب بقي بال10 قروش مصاصه بالبرتقال

ودي تبقي عديتي

العراف يقول...

كل سنه وانت طيبه وعيد سعيد لينا اجمعين وعلى الامه الاسلاميه اجمعين

بنوتة يقول...

أيوة بما ان دة كله كلام أنا هديكي 1 جنيه كااااااااامل هه ايه رأيك؟
كل سنة وانت طيبة

رومانسى مشاكس يقول...

كل سنة وانتى طيبة


وادى العدية

120جنيه


كام


20جنيه




والعيد فرحة







ههههههههههههههههه





مستنى العدية


اوك


اوك




بااااااااااااااااااى

لماضة يقول...

كل سنه وانتي طيبه يا جميله
ويعود عليكي الايام بخير
انا جيت اهو
فين اللحمه بقى

انا جبت لبس عيد
:)

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

ايه يبنتى انتى عاملة البوست عشان تتلمى العدية مننا

طيب ياستى
اولا يعنى الخروف اللى انتى حطاه ده انتى جبتيه منين يابت انتى
سرقتيه من قدام باب المودنة بتاعتى انا كنت ربطاه فى الباب


هموما كل سنةوانتى طيبه


وليكى منى ربع جنيه مصدى قصدى جديد بس لما الم العدية بتاعتى الاؤل

رئيس التحرير يقول...

كله عمال يرحب بالعيد ...
ولا واحد مرحب بالريس
بس ليه كده بس...
والله ما نا مديلك عديه ...
كل سنه وانت طيبه وبخير وسلامه ،،،،

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

القطقوطة الصغيرة:
وانت طسية
ربنا يسمع من فمك وشكرا على 50 قرش الاخدتهم

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

mohamed ghalia:
وانت طيب وكل عيد ةيعود عليك بكل خير
الهم امين

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

مولان :
وانت طيبة بس انت ادتي العدية ومدتنيش
انت بتخدي ومبتديش ولا ايه
هههههههه

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

العراف:
وانت طيب
امين يا رب العالمين

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

بنوتة :
وانتى طيبة بس ده مش كلام انت بزات انا هاخد منك 1 جنيه
هههههههههههه

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

رومانس مشاكس:
120 ولا 20 عموما انا هجمعهم على بعض واخصم منهم عديتك واخد الباق
120 +20=140
140-10=130
يعني انا عديتي 130 جنيه

شفتوا يا ناس الكرم
ههههههه

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

لماضة:
ده انتي شرفتيني
الحمة ابقي خديها من الخروف
ههه
انا كمان جبت لبس العيد

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

البت المشمشية حلوة بس شقية :
وانت طيبة بس انا زعلانة منك انا مش حرمية انا اخدته ابل ما اخش عندك انت كدة زعلتيني وااااءواااااااااءواااااااااءووووووووااااااااااااااءءءءءء

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

رئيس التحرير:
مش هعيد عليك عشان انت مش راضي تعيد
ومش هقلك كل سنة وانت طيب


كل سنة وانت طيب

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

البت المشمشية حلوة بس شقية :
الموضوع اسمه العدية اكيد هكون عملاه عشان الم فلوس ده انا بشقى على 6عيال

romansy يقول...

كل سنه وانتى طيبه
يا بنوته
بتخافى ليه من الخروف
اومال بقى لو شوفتيه بيندبح
هتعملى ايه
العيد دا اجمل حاجه
لانه الانسان بيكون فيه بحب الخير لكل الناس

عديتك بقى
http://nisou2.free.fr/naissance%20bapteme4/tirelire1+.jpg

علشان تحوشى العيديه

ماما أمولة يقول...

كل عام وانت بكل خير يارب

مدونتك جميلة

ربنا يحققلك كل ما تتمني

اللهم امين

blue-wave يقول...

كل سنه وانتى طيبه وبالف خير

جوجو يقول...

السلام عليكم

ازيك ياعسل

كول سنة وانتى طيبة

هبعتلك العديه مع اول حمام زاجل

هههههههههه

عيد سعيد

تقبلى مرورى

حسن حنفى يقول...

كل سنه وانتي طيبه

وعيد سعيد

DR.HAMAS يقول...

كل عام و انتم بخير

معلش بقة جيت ايدى فاضية

بس خدى العيدية دعوتين

ربنا يرضى عنك

و يرضيكى






د.حماس

الفقيرة إلى الله أم البنات يقول...

كل سنه وانت طيبه
وان شاء الله من المتفوقين ومن المميزين
وربنا يسعد ايامك كلها برضاه يا صغيرتى

قلم رصاص & فارس الإخوان يقول...

كل سنة وانتي بخير

تقبل الله منا ومنكم

حسن حنفى يقول...

العيديه

:d

http://www.marciaweddings.com/art/cake/cake12.jpg

أحمد سعيد بسيوني يقول...

كل عام وانتم بخير وصحة وعافية

العراف يقول...

كل عام وانت طيبين عيد سعيد عليكم انا على فكره عايز العديه بص اقولك حاجه احنا نلم العديه من الناس الحلوه ديا ونقسمها ماشى

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

romansy:
انا بخاف منه احسن بهيج عليا وبعدين انا بشوف الخوف وهوة بيذبح مش بخاف منه والعدية بجد حلوة اوي

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

ماما امولة :
وحضرتك طيبة شكرا على زيارتك
يا رب امين
blue-wave:
وانت طيب

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

جوجو:
وانت طيبة ربنا يوفقك الحمام الزاجل فين بسرعة

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

حسن حنفي :
وانت طيب وعيد سعيد علينا كلنا ان شاء الله
dr.hamas:
وانت طيب واجمل عدية
شكرا على الزيارة

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

الفقيرة الى الله ام البنات :
وحضرتك طيبة يا رب الهم امين

قلم رصاص & فارس الإخوان:
وانت طيب
الهم امين

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

حسن حنفي :
شكرا على تكرار الزيارة
العدية حة وجديد

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

احمد سعيد بسيوني:
وانت طيب وعيد سعيد

العراف كل سنة وانت طيب
بس معلش انا مش موفقة على ااقتراح نا محبش حد يقسمني فلوسي انا لد الفلوس معرفش ابويا
هههههههههه

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

كل سنة وانتوا طيبين جميعا
ان بقى هعد العديات واجمعهموانشر المجموع في البست الجي
والداني جزاه الله خيرا والمدنيش ربنا يسمحه

قلم رصاص يقول...

كل سنة وانتي طيبة

أدي ياستي 75 قرش بحالهم اهه
يعني ممكن تحطيهم على اللي معاكي وتهاجري تعيشي في احسن مكان في اوروبا

يلاااااااااااا مش خساره
ههههههههههه


مدونتك جميلة
ربنا يوفقك

عيد سعيد عليكي

تقبلي مروري مع 2 كيلو لحمه