قلبي سيستمر في الخفقان

الحمد لله خلصت الامتحانات




والواحد حاسس براحة كبيرة اوي




يخش ينام متاخر ويرغي في التليفون برحته




محدش يقول كفاية وراكي كوم مذكرة لازم تخلصيها




بجد المودونة وحشاني جدا وانتوا كلكوا وحشني اوي


........................................


قلبي سيستمر بالنبض


كل يوم في أحلامي أراك وأحس بك



و بهذه الطريقة أعلم بانني ساستمر في الحياة


واينما كنت قريبا او بعيدا فانك في قلبي


ها أنت تفتح الباب و ها أنت هنا في قلبي


و قلبي سيستمر و يستمر في حبك


من الممكن أن يمسنا مرة واحدة


و يستمر من أجل باقي الحياة


دون أن يفارقنا حتى نموت


الحب كان عندما أحببتك

لحظة الحقيقة عندما ضممتك لتدخل حياتي


حيث سنبقى معا للأبد


قريبا أو بعيداً و أينما كنت


أنا أؤمن بأن القلب سيستمر بالخفق


و لا شيء أخشاه

و انا أعلم الآن بأنك في قلبي


انك ستبقى للابد معي في قلبي الذي سيستمر بالخفقان في وجودك

8 اللي سمعوني:

غير معرف يقول...

وحشاني جدا طبعا ونفسي اخرج معاك لوحدنا ونخنصر من اخوتنا دول
بس لما امتحاناتي انا تخلص على خير ان شاء الله...
توقيع:
my best friend

كلام من قلبي يقول...

وانت كمان ممكن تقفلي النت عشان عيزة اكلمك ضروري

لولا وزهراء يقول...

مبروك ان الامتحانات خلصت
ان شاء الله نبارك عن قريب على النجاح باعلى الدرجات والتقديرات ياااااااااااااب

بس ايه الكلام الجامد اوى ده كلام رومانسى جامد جدا جدا
ادعو لقلبك ان يستمر بالخفقان وهى مليان حب وسعاده وخير ياااااااااارب

romansy يقول...

ايه اخبارك
بعد الامتحات اخيرا خلصت
وكتبتبلنا جديد
بس جميل جميل الامل اللى فى كلامك
منعرفش ان الامتحانات كانت عامله كبت عندك كده
بس بينى وبينك احلى كبت
حمد الله
على سلامتك

زهور الامل يقول...

حمدالله على السلامة يا قمر وعودا حميدا

مبروك انك خلصتي الامتحانات
يارب عقبال النتيجة لما تبقى كويسة كدة باذن الله

وكلاماتك جامدة بجد واحساسك عالي فيها اوي

ربنا يسعدك يارب
ويملى حياتك كلها حب في حب

تحياتي

شمس النهار يقول...

همه اللي بيخلصوا امتحانات بيكتبوا كلام جميل كده

ماشاء الله

ان شاء الله النتيجه خير

سلامي

mohamed ghalia يقول...

حمدا لله على السلامة
وعقبال النتيجة غن شاء الله

Just waiting يقول...

يابختك خلصتي امتحانات دا مش آر ولا حسد دا حقد
اصلي لسه مبدأتش اصلا
انا بهزر اوعي تصدقي ربنا يسعدك يارب
وحلوة قوي الكلمات انا بموت في الاغنية دي