اعتذار


اهللللللللللللللللللاااااااااااااان
وحشتوني
انا اسفة انا مش بخش عند اي حد
بس انا اليومين دول كنت مشغولة اوي
وتعبانا جدا من البرد
واحتمال اغيب عن المدونة شوية

بس اكيد انشاء الله هرجع

لانكم بتوحشوني جدااااااااااااا

باي باي باي باي

12 اللي سمعوني:

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

اول تعليق
سلامتك يا جميل

romansy يقول...

الف الف سلامه عليكى
انتى لحقتى رجعتى علشان تغيبى

mohamed ghalia يقول...

حمدا لله على السلامة
والف مليون سلامة
فى إنتظارك دوما

العراف يقول...

سلامتك يا جميل وان شاء الله ترجعلنا بالسلامه

كيكى يقول...

ترجعى بالسلامة
عووو

كيكى يقول...

ترجعى بالسلامة
عووو

شمس النهار يقول...

واضح ان البرد عامل عمايله في البلد وخصوصا المدونين

حسن حنفى يقول...

ان شاء الله ترجعي سريعا بالسلامه

كيــــــــــــارا يقول...

ترجعلنا بالف سلامه ياقمر

Nostor Azzuro يقول...

سلامات وان شاء الله تقومى بالسلامة

بنوتة يقول...

ازيك اولا خدي بااااااااالك معلقتيش عندي الموضوع اللي فات
سلامتك
يا رب ترجعي لنا بسرعة

التائب يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ان شاء الله فتره قصيره وترجعى احسن من الاول
وبالشفاء العاجل من البرد ان شاء الله
دمتى بكل خير ومن الله اقرب
والله الموفق