احساس غريب


اهلاااااان





وحشتوني بجد





ووحشتني مدونتكم







الحمد لله انا رجعت تاني





بس للاسف رجعتي جت متاخرة





لاني خلاص الاجازة خلصت وهرجع المدرسة







بس انا شاء الله هحاول مااقطعش المدونة





المهم الاحساس الغريب الانا حساه





هوة ان انا الحقيقة حزينة ان الاجازة خلصت





وقداموا احساس متناقد اني سعيدة اني رجعة





عشان حسة ان انا ان شاء الله هعمل حاجة جديدة





يا رب ادعولي كلكوووووووا





وربنا يوفقكوا كلكوا





13 اللي سمعوني:

آية مش هنا يقول...

ايه ده ؟؟؟؟؟؟؟
فين بقى الكلام ؟؟؟

يا بنتي عبري .. قولي .. اكتبي ..

يلا بقى

آية مش هنا يقول...

:)

بردو كان نفسي تعبري اكتر من كده ...
و تتكلمي من جوه اكتر ...

ربنا يوفقك يا قمر
و يفرحك ... ركزي على انك فرحانة شوية :)

جنّي يقول...

السلام عليكم

يقولون : قليل دائم خير من كثير منقطع ..

المهم الاستمرارية

ربنا يوفقك

BAsMA يقول...

انا كمان مبسوطة وزعلانة علشان هرجع المدرسة
زعلانة لانى خايفة اغيب عن المدونة كتير
ومبسوطة انى هبقى مع اصحابى اكتر وهشوف مدرسينى واناكف فيهم وينكفوا فيا

ربنا يوفقك
انا فى3ثانوى ... ادعيلى ربنا يخليك

romansy يقول...

كل سنه وانتى طيبه
بس ان شاء الله
ربنا هيوفقك
وتنجحى

mohamed ghalia يقول...

حمدا لله على السلامة
نورتى عالم التدوين من تانى

hasona يقول...

السلام عليكم

لحظة تناقض بين الفرح والحزن
وكثيرا ما تتكرر هذه اللحظة معنا جميعا
،،،
مبروك عودت ونتمني الاستمرار

ونري المزيد

وان شاء الله تتفوقي في دراستك

تحياتي

حسن حنفى يقول...

حمد لله علي السلامه

ان شاء الله تحققي اللي عاوزاه وتكملي في الدراسه

nudy يقول...

انا كمان زعلانه وحاسة اني ملحقتش اخد اجازة لكن ما باليد حيلة وربنا ان شاء الله ينجحك تحياتي

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

ملحوظة صغيرة المدونة بتاعتى طارت اللى انا دخلت بيه ده مدونة جديدة بس بنفس الاسم زيها بلظبط ياريت تضيفه لينك المدونة الجديدة عندك وياريت تعملى تنويه بكدة دى خدمة منك يعنىhttp://o0mshmsh0o.blogspot.com/

17 فبراير, 2009

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

بصى هو اسم المدونة هو هو عشان متستغربيش
ونفس النظام بس اللينك اتغير
ضيف الجديد بقه عندك
اشطة

أختكم فى الله يقول...

الف حمد الله على السلامة يا قمر

انا كمان كنت موقفة ولسة راجعة

معلش كلنا لها اهو ترم يفوت والاجازة الكبيرة لنا بقى ان شاء الله

ربنا معاكى يا جميل ينجحك ان شاء الله

hasona يقول...

عودا حميدا جميلا