ادخل اكتر فرستك في الفوز اكبر
يوم الاربع 1-4 فيه منسبة انا بحبها ايه هيا
واخر يوم يوم الاربع هيتم فيه اعلان النتائج
باقي من الزمن 2 يوم

7 اللي سمعوني:

*بسمة انور* يقول...

ازيك يا بنوتة

هيا المسابقه عبارة عن ايه

انا مش فاهمة

مقتطفات من حياة فتاة يقول...

يوم الاربع 1-4 فيه منسبة انا بحبها ايه هيا

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

ايه عيد ميلادك

مش محتاج تعرييييييف يقول...

ازيك يا " مؤة " وحشتيني خااااالص ...
تصدقي انا كمان مكنتش فاهمة من الاول ... بس دلوقتي انا فهمت ...
بس قوليلي انا اعرف حاجتين هي حاجة واحدة منهم بس ... و انهي واحدة فيهم ؟؟؟ وللا الاتنين مع بعض ؟؟؟

المهم اكيد انا اللي فايزة.. سواء دي وللا دي الاجابة صح

وبعدين لازم اعرف الجايزة ايه هي ؟؟؟
وللا وصلت مسبقا خلااااااص

متنسيش تسمعينا صوتك
:)))))))))

اصحى يا مصر : اسلام ديو يقول...

هو البوست عبارة عن لغز وعلينا حله؟؟
ههههههههههه اصل بصراحة مش فاهم اىىى حاجة

mohamed ghalia يقول...

ههههههههههههههه
يابنتى دوختينا

*بسمة انور* يقول...

عيدميلادك

ولا
يوم اجازتك
طيب يوم عيد الحب بتاعك

هااااااههاااااا