مفاجئة الموسم



مسبقتنا جمدة جدا


فيها جوايز كتير


وحلها عايز تفكير


بس بسيط




وانت تكسب جوايز كتير


باقي من الزمن اربع ايام


التسويت هيبدا من النهردة


الحل هنعلن عنو يوم الاربع بتاريخ


1-4-2009
السؤال يقول
ما هو نوع المفاجئة المعلن عنها؟
بمعنى
يوم 1-4-2009
فيه مناسبة سعيدة عليا ايه هيا ؟


ادخل وسيب عنوان مدونتك


وانت تكسب كتييير


ادخل كتير فرصتك في الفوز اكبر

14 اللي سمعوني:

حسن حنفى يقول...

انا اول مشترك اهو

حسن حنفى يقول...

هو كل تعليق باتصال صح :d

حسن حنفى يقول...

انا كده 2 وده 3 كه فرصتي قد ايه في الفوز ؟

حسن حنفى يقول...

خلاص كفايه 4 كده انا ضمنت الفوز ولا ايه

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

ايه يا بت انتى
انتى مهيسة ولا ايه
انا مفهمتش حاجة
وبدخل على الرابط بتطلع مدونتك تانى فى وشى
انتا بتتشتغلينا
طيب انا كدة هكسب ولا ايه

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

انا عايزة اكسب وخلاص
ومشى حسن
وانا اكسب

شمس النهار يقول...

:)

blue-wave يقول...

ايه الإشتغالات دى؟:))

mohamed ghalia يقول...

طيب هنروح نشووووووووووووف
ههههههههههه

mohamed ghalia يقول...

ما هو نوع المفاجئة المعلن عنها؟
سبحان الله هو مين الى يقول لمين هههههههه
العلبة دى فيها فيلللللللللللللللللللللل

حسام غانم يقول...

احم

أنا مش فاهم حاجة والحمد لله

حسام غانم يقول...

طيب نتوقع بقى

- عيد ميلادك
- عيد ميلاد حد عزيز عليكي
- عيد جواز باباكي ومامتك
- كدبة ابريل
- يوم بتحبيه وخلاص
- يوم جواز حد عزيز عليكي
- يوم خطوبة حد عليكي
- يوم الأربع


ها هستلم مفتاح العربية امتى ؟

حسام غانم يقول...

الله !!

مش هو كل لما أدخل أكتر فرصتي في الفوز تكتر ؟

يبقى ينفع اختيارات كتير :)

كيــــــــــــارا يقول...

انا بقول انه عيد ميلادك