امنيات








كلنا عندنا امنيات وكلنا نفسنا انها تتحقق






وانا قررت اني اقول امنياتي ليكم عشان تدعولي وانتوا بتصلوا انها تتحقق






ليا امنيات عامة وامنيت خاصة






الامنيات العامة :






اولا بجد فعلا نفسي ربنا يكون راضي عني وعن كل المسلمين






ثانيا فلسطين تتحرر






ثالثا العالم كلوه يكون مسلم






اما بقى امنياتي الخاصة :






نفسي ابقى نجحة في الدراسة






اواظب على الصلاة بجد في اوقتها






بس مش معنى كدة ان انا مش بصلي لا انا الحمد لله بصلي بس نفسي اكون في خشوع






عرفة ان الانسان مش ممكن يعيش ديما في سعادة بس انا نفسي احقق الحكاية ده وافضل على طول عيشة سعيدة






اعمل رجيم قاسي وانزل وزني كله






اخش الكلية الانا نفسي فيها هندية معماري






ميحصليش مشاكل لما اكبر






اشتري لاب توب






وكاميرا






احج واعمل عمرة






اختم القران كله ان شاء الله






اسافر تركيا






وابطل الحساسية الزيدة بتعتي






وان ربنا يحققلي كل امنياتي ويديني الارادة على تحقيقهم






اما اخر امنية فده بقى سرية للغاية ومقدرش اقولها لحد






بس كدة هما دول امنياتي بس ونفسي بجد انها تتحقق



وزي ما انتوا سمعتوا قلبي كمان قرر يسمعكم والي يحب يكتب امنياته يكتبها


17 اللي سمعوني:

بحــ * الحــيـــاة * ـــر يقول...

حبيبتى ربنا يا رب يحققلك كل امنياتك كلها

ويساعدك على عمل كل خير


انا بقى امنيتى زيك بالظبط

(عرفة ان الانسان مش ممكن يعيش ديما في سعادة بس انا نفسي احقق الحكاية ده وافضل على طول عيشة سعيدة)


انا بردو نفسى فى كده


ونفسى كمان اتخرج واشتغل الشغلانه اللى فى بالى وابقى حاجه كبيره اوى واقدر افيد الناس


تحياتى

حبيبه

the giving river يقول...

اولا كل سنه وانتىطيبه ياجميل وربنا يحققلك امنياتك كلها يارب انا بقى اميتى انى ربنا يخليلى امى وابويا طول العمر يارب ويكون يومى قبلهم وانى اتجوز بنت مطيعه واهم حاجه فيها انها تسمع كلام امى ومتزعلهاش فلى الى حاجه خالص والامنيه التالته انى اكون ناجح فى مرحلتى الجديده فى الكليه انشاء الله واخرج بتقدير حلو امتياز يعنى انشاء الله
تحياتلى ليكى
محمد

عاشقة الأحزان يقول...

السلام عليكم

كل سنه وانتى طيبه ياقمر وان شاء الله عيد سعيد عليكى وعلى الامة الاسلاميه

وربنا يحقق ليكى امنايتك

وانا كمان يارب

دمتى بالف خير
مودتى
ايناس

دموع القمر يقول...

ربنا يحفظك ويحققلك كل امنياتك

انا امنياتى


احج بيت الله الحرام

نفسى اسافر وانشر الدعوة فى كل مكان

اكون صحفية مشهورة

نفسى اتعلم القراءات السبع

واحضر الماجستير فى العلاقات العامة

حب الناس لانه نعمه من ربنا

اكون زوجه تقيه اكون ام مثالية

نفسى اعيش فى اليونان لبنان سوريا ههههه مش عارفة ليه بس اهه

آه من قلبي يقول...

ربنا يحقق لك كل أمنياتك يا رب
وخصوصا الأمنية السرية
أنا نفسي أتخلرج بتقدير عالي
واتجوز حد بيحبني وباحبه
وأعيش سعيدة


وبس

شمس النهار يقول...

كل سنه وانت طيبه
ومحققه كل امنياتك
ان شاء الله

اقصوصه يقول...

الله يحققلك امنياتك يا رب

ويرزقك كل ما تتمنين :)

زهور الامل يقول...

ازيك يا قمر
كل عام وانتي بخير
وعيد فطر سعيد عليكي وعلى الامة الاسلامية
وان شاء الله ربنا يحققلك كل ما تتمنيه ويبارك فيكي
ربنا يوفقك ان شاء الله

تحياتي

دموع القمر يقول...

ماشى ياستى تحت

THEWHIET_HORSE@YAHOO.COM

ولما تدخلى وتضيفينى

ابقى قوليلى بس وانا هبقى اديكى اميلى الاصلى

اوك

كل سنة وانت طيبة

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

rbna ykrmk wt7aay kol ely ttmneh kol sana wanty balf sa7a wsa3ada

Yusuf يقول...

كل سنة وانتي طيبة

ويارب امنياتك كلها تتحقق بإذن الله

تحياتي

romansy يقول...

اجمل التهاني وارق الاماني بحلول عيد الفطر المبارك
اعاده الله عليكم وعلينا بالخير واليمن والبركات
راجين من الله ان يديم علينا الاعياد والايام السعيدة
وان تستمر اعيادنا لابد

كل عام وانتم بخير

.. هعزف لنفسي يقول...

تقبل الله منا ومنكم الصيام والقيام
وجعلنا من عتقاء شهر مضان
وعيد مبارك .. عساكم من عوادة
وباذن الله العيد الجاي بفلسطين

.. هعزف لنفسي يقول...

تقبل الله منا ومنكم الصيام والقيام
وجعلنا من عتقاء شهر مضان
وعيد مبارك .. عساكم من عوادة
وباذن الله العيد الجاي بفلسطين

blue-wave يقول...

ربنا يحققلك كل امنياتك
وكل سنه وانتى بالف خير

حـــــدوتـــــة يقول...

السلام عليكم

تقبل الله طاعتك
وأتم بالعيد فرحتك
وأقر عينك بنصر أمتك

كل عام وانتم بخير

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

يارب يحققلك كل احلامك يارب

ويسعدك ويوفقك

كل سنه وانتى طيبه يا قمرايه

عيد سعيد عليكى يارب

وبما انى عاطله فمفييييييييييييييش عيديه

ههههههههههههههههههههه